بانــــوی بهــــــار

بانــــوی بهــــــار

اشعار دلنشین و خودمونی
بانــــوی بهــــــار

بانــــوی بهــــــار

اشعار دلنشین و خودمونی

کاش روزی بنویسند به دیوار بقیع....



 

         کاش روزی بنویسند به دیواربقیع: 

         “کارگران مشغول کاراند! احداث ضریح”

       کاش روزی بنویسند به دیوار بقیع:

            “چند روزی مانده به اتمام ضریح”

        کاش روزی بنویسند به دیوار بقیع:

          “مهدی فاطمه آید، تماشای ضریح”

        کاش روزی بنویسند به دیوار بقیع:

              “عید امسال:نماز: صحن بقیع”

       کاش روزی بنویسند به دیوار بقیع:

              “فلش راهنما،مرقد زهرای شفیع”

‏            ”به یقین یوسف ما آمدنی ست

نظرات 5 + ارسال نظر
تسنیم جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 10:47 http://zahrayeali2015.mihanblog.com/

سلام گلم

آمین

ان شاءالله

سلام عزیزم
ممنون از حضورتون

لیلا پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 15:54 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام بانو
رحلت امام خمینی (ره)به شما تسلیت میگم

سلام لیلا جان
ممنونم عزیزم، منم خدمتتون تسلیت می گم

رضا پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 14:31

همه هست آرزویم که ببینم از تو رویی!!!

چه زیان ترا که من هم برسم به آرزویی؟؟؟؟

اللهم عجل لولیک الفرج....
خیلی ممنون از حضورتون

شهاب الدین چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 23:36

دل را ز بی‌خودی سر از خود رمیدن است
جان را هوای از قفس تن پریدن است
از بیم مرگ نیست که سرداده‌ام فغان
بانگ جرس زشوق به منزل رسیدن است
دستم نمیرسد که دل از سینه برکنم
باری علاج شکر گریبان دریدن است
شامم سیه‌تر است ز گیسوی سرکشت
خورشید من برآی که وقت دمیدن است
سوی تو ای خلاصه گلزار زندگی
مرغ نگه در آرزوی پرکشیدن است
بگرفته آب و رنگ زفیض حضور تو
هرگل در این چمن که سزاوار دیدن است
با اهل درد شرح غم خود نمی‌کنم
تقدیر قصه دل من ناشنیدن است
آن را که لب به جام هوس گشت آشنا
روزی (امین) سزا لب حسرت گزیدن است
****
سلام عرض میکنم خدمت شما و خانواده محترم
این عید بزرگ رو خدمتتون تبریک عرض میکنم
التماس دعا

سلام،خیلی متشکرم بابت شعر قشنگتون، عید شما هم مبارک، محتاجم به دعا

آبجی صبا :) چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 21:09 http://avayeshaparakha.blogsky.com/

سلاااااااااااااااااااام عزیزم . عیدتون مبارک باشه . ثنا کوچولو و آبجی گلشو از طرف من ببوسین

سلااااام آبجی صبای عزیزززز
عید شما هم مباااارک
چشم عزیزم، ممنونم از محبتتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.