بانــــوی بهــــــار

بانــــوی بهــــــار

اشعار دلنشین و خودمونی
بانــــوی بهــــــار

بانــــوی بهــــــار

اشعار دلنشین و خودمونی

تو چقدر تنهایی...


            http://s6.picofile.com/file/8193918442/%D8%B8.gif



                      صبح امروز کسی گفت به من:


                         تو چقدر تنهایی ...


                        گفتمش در پاسخ :


                                     تو چقدر حساسی ...


                   تن من گر تنهاست...


                                       دل من با دلهاست...


                    دوستانی دارم


                                        بهتر از برگ درخت


                    که دعایم گویند و دعاشان گویم...


                   یادشان دردل من ...


                                        قلبشان منزل من…...


                        صافى آب مرا یادتو انداخت...رفیق...


                      تو دلت سبز...

            
                                     لبت سرخ...


                                               چراغت روشن...


                         چرخ روزیت همیشه چرخان...


                     نفست داغ...


                                    تنت گرم...


                                              دعایت با من...

نظرات 3 + ارسال نظر
لیلا دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 16:27 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلااااام الهه خانوم

خوبی عزیزم؟

خیلی زیباست مثل همیشه

سلام لیلا خانوم عزیزممنون خوبم،لطف دارین گلم

ایران دخت یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 01:10 http://delneveshtehayedeleman.blogsky.com

بله یاد دوستهمیشه در دل ما است حتی اگه فرسنگ ها از هم دور باشیم.

درسته دوست خوبم،خیلی ممنونم از حضور و نظرات زیباتون

رضا جمعه 19 تیر 1394 ساعت 15:44

کتاب آخرالزمان خانواده " تمدن بچه ننه " تالیف استاد علی اکبر خانجانی در اینترنت منتشر شده است.

ممنونم از شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.