بانــــوی بهــــــار

بانــــوی بهــــــار

اشعار دلنشین و خودمونی
بانــــوی بهــــــار

بانــــوی بهــــــار

اشعار دلنشین و خودمونی

دوستی..

دل من دیر زمانی است که می پندارد :
« دوستی » نیز گلی است ؛
مثل نیلوفر و ناز ،
ساقه ترد ظریفی دارد .
بی گمان سنگدل است آنکه روا می دارد
جان این ساقه نازک را
                          - دانسته-
                                      بیازارد !

در زمینی که ضمیر من و توست ،
از نخستین دیدار ،
هر سخن ، هر رفتار ،
دانه هایی است که می افشانیم .
برگ و باری است که می رویانیم
آب و خورشید و نسیمش « مهر » است

گر بدانگونه که بایست به بار آید ،
زندگی را به دل‌انگیزترین چهره بیاراید .
آنچنان با تو در آمیزد این روح لطیف ،
که تمنای وجودت همه او باشد و بس .
بی‌نیازت سازد ، از همه چیز و همه کس .

زندگی ، گرمی دل های به هم پیوسته ست
تا در آن دوست نباشد همه درها بسته ست .

در ضمیرت اگر این گل ندمیده است هنوز ،
عطر جان‌پرور عشق
گر به صحرای نهادت نوزیده است هنوز
دانه ها را باید از نو کاشت .
آب و خورشید و نسیمش را از مایه جان
خرج می باید کرد .
رنج می باید برد .
دوست می باید داشت !

با نگاهی که در آن شوق برآرد فریاد
با سلامی که در آن نور ببارد لبخند
دست یکدیگر را
بفشاریم به مهر
جام دل هامان را
               مالامال از یاری ، غمخواری
بسپاریم به هم

بسراییم به آواز بلند :
- شادی روی تو  !
                     ای دیده به دیدار تو شاد
باغ جانت همه وقت از اثر صحبت دوست
تازه ،
       عطر افشان
                  گلباران باد .

نظرات 6 + ارسال نظر
نگین خاطره * چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 10:20 http://negin-khatereh.blogfa.com

خـــــدایـا…!
گاهی که دلم از این و آن و زمین و زمان می گیــرد،
نگاهم را به سوی تو و آسمـان می گیرم ،
و آنـقـدر با تــو درد دل می کنـم،
تا کم کم چشـــــــــم هایم با ابـرهای بارانیت همراهی می کنند
و قلبـــم سبک می شود آنــوقــت تو می آیی و تــــــمـــــــــام فضای دلـم را پر می کنی
و مـــــن دیـــــــگــــر آرام می شــــــوم
و احساس می کنم هیچ چیز نمی تواند مرا از پای دربیـاورد !
چون تو را در قلبــــــــــــــم دارم ...

خیلی ممنون دوست عزیز از نظر زیباتون

لیلا سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 14:12 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام مجدد عزیزم

یکی از دوستان در نظرات پستم کمکی خواستن که بنده نمیتونم کمکش کنم اگه شما میتونید کمک کنید ممنون میشم تو پست دیروز نظر واله خانومو بخونید لطفا

تشکر از وقتی که گذاشتین

سلام عزیزم،چشم حتما اگه بتونم و کمکی ازم بربیادبا کمال میل

لیلا سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 09:54 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام الهه جون یه سوال داشتم البته اگه الان هستی به من اطلاع بده تا بپرسم

سلام لیلا جون،بفرمایید من در خدمتم

لیلا دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 16:30 http://leyla-taraghi.blogsky.com

درود وهزاران احسنت به انتخابتون الهه جون

خیییییلی ممنونم لیلا جون از لطف و حضور همیشگی تون

آبجی صبا :) دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 09:51 http://avayeshaparakha.blogsky.com/

سلااااااااااام آبجی الهه جون خوب هستین عزیزم ؟ دختر خانمای گلتون خوبن ؟
لحظه ای در گذر از خاطره ها ناخودآگاه دلم یاد تو کرد ، خنده آمد به لبم شاد شدم گویی از قید غم آزاد شدم ، هر کجا هستی دوست دست حق همراهت

سلاااام به روی ماهتون عزیزم،خوبم ممنون ،اونا هم خوبن و دست بوس
خیلی ممنونم دوست خوب و نازنیــــنم ، منم برای شما بهترین ها رو از خدای مهربون خواستارم

ایران دخت یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 01:08 http://delneveshtehayedeleman.blogsky.com

بله داشتن دوست نعمت بزرگیه حواسمون باشه دوستامون رو راحت از دست ندیم که پیدا کردنه یه دوست قابل اعتماد دیگه وفراموش کردن خاطرات اون دوست قبلی خیلی سخته برای این که خاطراتش مدام جلوی چشمات می آد وحتی ممکنه پیدا کردن یک دوست معتمد چندین سال طول بکشه

احسنت به شما و خیلی مممنون از حضورتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.