بانــــوی بهــــــار

بانــــوی بهــــــار

اشعار دلنشین و خودمونی
بانــــوی بهــــــار

بانــــوی بهــــــار

اشعار دلنشین و خودمونی

کاش با هم عروج می کردیم!!!!!


چمدان را که جمع می‌کردیم،

هرکسی یک نفس دعا می‌خواست

پسرت عاقبت به‌خیر شدن،

دخترت اِذن کربلا می‌خواست


اسم‎ها را نوشته بودی تا،

هیچ قولی ز خاطرت نرود

مرد همسایه شیمیایی بود،

همسرش وعدۀ شفا می‌خواست


من که این سال‎ها قدم‌به‌قدم،

پابه‌پای تو زندگی کردم

در خیالم دمی نمی‌گنجید،

دل بی‌طاقتت چه‌ها می‌خواست


تو شهادت مقدّرت بوده،

گرچه از جنگ زنده برگشتی

ملک‌الموت از همان اول،

قبض روح تو را مِنا می‌خواست


عصر روز گذشته در عرفات،

در مناجات عاشقانۀ خود

تو چه گفتی که من عقب ماندم؟

که خدا هم فقط تو را می‌خواست؟!


ما دوتن هر دو هم‌قدم بودیم،

لحظه لحظه کنار هم بودیم

کاش با هم عروج می‌کردیم...
کاش میشد...
اگر خدا می‌خواست...

نظرات 5 + ارسال نظر
رضا شنبه 11 مهر 1394 ساعت 22:13

فَإِنَّ مَعَ الْعُسرِ یُسراً

إِنَّ مَعَ الْعُسرِ یُسراً

خدا رحمتشون کنه همگی عاقبت بخیر شدند

خدا بیامرزدشون، خیلی ممنون از حضورتون

ملیحه سادات چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 17:11 http://girl2002.blogsky.com

سلام لینکت کردم

سلام ممنون،منم لینکتون می کنم

Kh چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 08:46

درسال ٢٠١٥ ودرعصرارتباطات ومبایل وشبکه های اجتماعی
وهابی های سلفی سعودی کشتارحجاج راانکارمی کنند......چه توقعی داریم که واقعه ی غدیر که ١٤٢٥سال پیش بود را انکارنکنند؟!
چه توقعی داریم که شهادت مظلومانه حضرت زهرارو کتمان نکنند....

درسته واقعا جای تاسف داره
سلام به دوست عزیز و استاد گرامیم،خیلی خوش اومدین،دلم خیلی براتون تنگ بود

لیلا سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 08:14 http://leyla-taraghi.blogsky.com

کاش میشد...

اگر خدا می خواست...

تشکر بابت انتخاب خوبتون

سلام بانو الهه جان خوبین؟

میلاد امام هادی(ع) بر شما و خانواده محترمتون مبارک

سلام دوست عزیزم!ممنون،عید میلاد برشما هم مبارک

ایران دخت سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 00:14 http://delneveshtehayedeleman.blogsky.com

واقعا این فاجعه منا تاسف باره خدا بیامرزتشون....

بله متاسفانه خیلی دلخراش و دردناکه ان شاءالله و صبر به بازماندگان...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.