بانــــوی بهــــــار

بانــــوی بهــــــار

اشعار دلنشین و خودمونی
بانــــوی بهــــــار

بانــــوی بهــــــار

اشعار دلنشین و خودمونی

خوش به حال سیدا.....

           

در گلستان گفت بلبل این ندا، خوش به حال سیّدا

می کند هر ضربه ی قلبم صدا، خوش به حال سیّدا

دید شاگردی به مکتب خانه ای، سیّدی نورانی و دردانه ای

گفت با افسوس ناگه مرشدا، خوش به حال سیّدا

هر جوان و پیر هر بی یاوری، پهلوان و میر و هر نام آوری

ذکر ثروتمند و هم ذکر گدا، خوش به حال سیّدا

گفت دلبر با دل آرای دلش، گفت آدم با همان آب و گِلش

این نگردد از دو لبهایم جدا، خوش به حال سیّدا

هرکه‌عاشق پیشه‌ی پیغمبرست، آرزویش‌خنده‌های حیدرست

بر دلش این را کند نور هدا، خوش به حال سیّدا

شال‌سبزسیّدی عشق‌من است، نام اومرهم به هر دردتن‌ست

شال آن ها بر وجودم چون ردا، خوش به حال سیّدا

نظرات 2 + ارسال نظر
Kh شنبه 3 مهر 1395 ساعت 04:53

سلااااااام دوست عزیزم خوبین؟؟!
دخترای گلتون خوبن؟
آدرس وب ثنادختردوست داشتنی عوض شده؟
خودتونم که مدتها نبودین خوشحالم که مجددا میتونم باهاتون درارتباط باشم

درضمن عیدغدیر روهم تبریک میگم درسایه ولایت امیرمومنان موفق باشین

سلااااام به روی ماهتون،ممنون،شما خوبین؟
نه ، خودم وبشو حذف کردم،اخه دیدم ثنا بزرگ شده ترجیح دادم حذفش کنم
خیلی خوشحال شدم از دیدن پیامتون،ممنونم،عید شما هم مبارک عزیزم

لیلا سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 12:37 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلاااااام عیدت مباااارکگل:

خوشحالم دوباره شروع به نوشتن کردی امیدوارم حالتون خوب باشه

یا علی

سلام به لیلا خانوم عزیزم، خیلی متشکرم عید شما هم مبارک
منم خوشحالم که دوست گلی مثل شما دارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.