بانــــوی بهــــــار

بانــــوی بهــــــار

اشعار دلنشین و خودمونی
بانــــوی بهــــــار

بانــــوی بهــــــار

اشعار دلنشین و خودمونی

منم زیبا...

منم زیبا

که زیبا بنده ام را دوست میدارم

تو بگشا گوش دل پروردگارت با تو میگوید

ترا در بیکران دنیای تنهایان

رهایت من نخواهم کرد

رها کن غیر من را آشتی کن با خدای خود

تو غیر از من چه میجویی؟

تو با هر کس به غیر از من چه میگویی؟

تو راه بندگی طی کن عزیز من، خدایی خوب میدانم

تو دعوت کن مرا با خود به اشکی، یا خدایی میهمانم کن

که من چشمان اشک آلوده ات را دوست میدارم

طلب کن خالق خود را، بجو ما را تو خواهی یافت

که عاشق میشوی بر ما و عاشق میشوم بر تو که

وصل عاشق و معشوق هم، آهسته میگویم، خدایی عالمی دارد

تویی زیباتر از خورشید زیبایم، تویی والاترین مهمان دنیایم

که دنیا بی تو چیزی چون تورا کم داشت

وقتی تو را من آفریدم بر خودم احسنت میگفتم

مگر آیا کسی هم با خدایش قهر میگردد؟

هزاران توبه ات را گرچه بشکستی؛ ببینم من تورا از درگهم راندم؟

که میترساندت از من؟ رها کن آن خدای دور؟!

آن نامهربان معبود. آن مخلوق خود را

این منم پروردگار مهربانت.خالقت. اینک صدایم کن مرا. با قطره ی اشکی

به پیش آور دو دست خالی خود را. با زبان بسته ات کاری ندارم

لیک غوغای دل بشکسته ات را من شنیدم

غریب این زمین خاکی ام. آیا عزیزم حاجتی داری؟

بگو جز من کس دیگر نمیفهمد. به نجوایی صدایم کن. بدان آغوش من باز است

قسم بر عاشقان پاک با ایمان

قسم بر اسبهای خسته در میدان

تو را در بهترین اوقات آوردم

قسم بر عصر روشن، تکیه کن بر من

قسم بر روز، هنگامی که عالم را بگیرد نور

قسم بر اختران روشن اما دور، رهایت من نخواهم کرد

برای درک آغوشم، شروع کن، یک قدم با تو

تمام گامهای مانده اش با من

تو بگشا گوش دل پروردگارت با تو میگوید

تورا در بیکران دنیای تنهایان. رهایت من نخواهم کرد

نظرات 8 + ارسال نظر
لیلا پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 11:35 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام الهه خانوم

بسیار زیبا و دلنشین ...

در پناه خداوند خوبیها و التماس دعا

سلام دوست عزیزم
خیلی ممنون، لطف دارید
یا حق! خدا پشت و پناهتون، محتاجم به دعای شما دوستان عزیزم

مهناز چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 12:32 http://sefidbarfi10.loxblog.com/

مطمـئن باش که خداوند تو را عاشقانه دوست دارد ؛




چون در هر بهار برایت گل می فرستد و هرروز صبح آفتاب را به تو هدیه می کند ..




به یاد داشته باش که پروردگار عالم با این که می تواند در هر جائی از دنیا باشد ،



قلــب تو را انتخاب کرده و تنها اوست که هر وقت بخواهی چیزی بگوئی ، گوش می کند .

سلام مهناز جون عزیزم، خیلی ممنونم بابت مطالب قشنگی که نوشتی

فرید چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 01:08 http://kindgod19.blogsky.com/

سلام مطلبتون عالی بود
شعری بی نقص
اگه موافقین با تبادل لینک اعلام کنید
ممنونم

سلام،ممنون لطف دارید،چشم حتما

me چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 00:33 http://kajeshisheei.blogsky.com

سلام.نماز روزه هاتون قبول.خیییییلی این شعر قشنگه.خیلی دوسش دارم.خوشحال میشم بیاین وبم و کامنت بذارین.التماس دعا

سلام دوست خوبمخیلی خوش اومدین،طاعات شما هم قبول،خوشحالم که خوشتون اومده،با کمال میل، محتاجم به دعاتون عزیزم

شهاب الدین چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 00:31

✏ سوره ناس:

بسم الله الرحمن الرحیم؛

بگو که ای خدایا / پناه من تو هستی / تویی که راه خود را / به روی من نبستی / پروردگار انسان / ای خدای مهربان / پناه می آرم به تو / از حمله های شیطان

خیلی ممنون بابت وقتی که گذاشتید و این شعرهای قشنگو نوشتید

شهاب الدین چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 00:29

✏ سوره فیل:

کی بود کی بود ابرهه - چیکار می کرد تو مکه -
اون آدم خیلی بد - سوی مکه حمله کرد -
یک لشگر فیل داشت - یک سپاه عظیم داشت -
می رفت به سوی مکه - تا که بکوبه کعبه -
چی شد چی شد یکباره - بارون سنگ می باره -
یه عالمه ابابیل - اومد رو لشگر فیل -
تو پاهاشون سنگ داره - با دشمنا می جنگه -
چی شد چی شد نتیجه - دشمنا نابود شدن -
خاکستر و دود شدن - سوره ی فیل نازل شد -
قصه ی ما کامل شد.

بازم خیلی ممنون و سپاس گزارم

شهاب الدین چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 00:27

✏ ترجمه سوره حمد با شعر کودکانه:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس برای خداست / خدایی که بی همتاست /
بخشنده و مهربان / خالق هر دو جهان /
ما او را می پرستیم / از او یاری می گیریم /
به ما عنایت نما / ما را هدایت فرما /
راهی که راه خوبهاست / نه بد راه گمراهان /
ما بنده ی او هستیم / وقتی تو غم اسیریم /
نشون بده راه راست / نه راه زشت شیطان

خیلی ممنون بابت شعرتون

شهاب الدین چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 00:24

سلام
نماز و طاعات قبول.
راستش این وبتون دو سه شبه سر ناسازگاری گذاشته با من!نصف پیامی رو که میفرستم،حذف میکنه.در اصل من چند تا شعر فرستادم به همراه سلام و عرض ارادت که فقط شعر اول رسیده انگار.
اینبار جدا جدا مینویسم ببینم چی میشه.

سلام،ممنون طاعات شما هم قبول،منم نمی دونم چرا اینطوری شده...
خیلی متشکرم از شعرهای زیبای شما ، خیلی لطف کردید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.