بانــــوی بهــــــار

بانــــوی بهــــــار

اشعار دلنشین و خودمونی
بانــــوی بهــــــار

بانــــوی بهــــــار

اشعار دلنشین و خودمونی

چهار فصل زندگی....


http://s3.picofile.com/file/8206427484/%D8%A8%D8%BA.jpg


در کتاب چهار فصل زندگی

صفحه ها پشت سر هم می روند

هر یک از این صفحه ها، یک لحظه اند

لحظه ها با شادی و غم می روند

 

آفتاب و ماه یک خط در میان

گاه پیدا، گاه پنهان می شوند

شادی و غم نیز هر یک لحظه ای

بر سر این سفره مهمان می شوند

 

گاه اوج خنده ی ما گریه است

گاه اوج گریه ی ما خنده است

گریه، دل را آبیاری می کند

خنده، یعنی اینکه دل ها زنده است

 

زندگی ترکیب شادی با غم است

دوست دارم من این پیوند را

گرچه می گویند: شادی بهتر است

دوست دارم گریه با لبخند را

نظرات 8 + ارسال نظر
ایران دخت چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 15:05 http://delneveshtehayedeleman.blogsky.com

شعر زیبایی بود روزتون مبارک ببخشید یه کم تاخیر داشت....

لطف کردین ، خیلی ممنون از حضورتون
خواهش می کنم عزیزم

Kh دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 21:46

ماه من ...

ماه من...غصه چرا؟!

آسمان را بنگر که هنوز، بعد صدها شب و روز

مثل آن روز نخست

گرم و آبی و پر از مهر به ما می خندد

یا زمین را، که دلش از سردی شب های خزان

نه شکست و نه گرفت

بلکه از عاطفه لبریز شد و

نفسی از سر امید کشید

و در آغاز بهار دشتی از یاس سپید

زیر پاهامان ریخت

تا بگوید که هنوز پر امنیت احساس خداست

ماه من...غصه چرا؟!

تو مرا داری و من هر شب و روز،

آرزویم همه خوشبختی توست

ماه من دل به غم دادن و از یاس سخن ها گفتن

کار آنهایی نیست که خدا را دارند ...

ماه من غم و اندوه اگر روزی هم مثل باران بارید

یا دل شیشه ای ات، از لب پنجره عشق،

زمین خورد و شکست

با نگاهت به خدا چتر شادی وا کن

و بگو با دل خود که خدا هست، خدا هست!

او همانی است که در تارترین لحظه شب

راه نورانی امید نشانم می داد

او همانی است که هر لحظه دلش می خواهد

همه زندگی ام، غرق شادی باشد

ماه من!


غصه اگر هست، بگو تا باشد!


معنی خوشبختی،بودن اندوه است ...!


این همه غصه و غم، این همه شادی و شور


چه بخواهی و چه نه! میوه یک باغند


همه را با هم و با عشق بچین ...


ولی از یاد مبر؛


پشت هر کوه بلند، سبزه زاری است پر از یاد خدا


و در آن باز کسی می خواند؛


که خدا هست، خدا هست


و چرا غصه؟! چرا؟!؟

سلام خانوم معلم عزیزم،خیلی ممنونم از شعر بسیاااااار زیباتون، زحمت کشیدین

شهاب الدین یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 23:38

سلام مجدد
داشتم به دوستانی که لطف میکردن سر میزدن به خونه ما،دونه دونه خبر میدادم،متوجه شدم وب سرکار خانم تسنیم،منصوره آسمان ها،تعطیل شده انگار،
شما از ایشون خبری دارید؟انگار یه وب دیگه هم داشتن که متأسفانه آدرسش رو پیدا نکردم
اگر امکانش هست و زحمتی نیست براتون؛میشه از طرف ما بهشون آدرس جدید رو بدید؟
شبتون خوش

سلااام، نه متاسفانه، منم دیروز متوجه شدم و آدرسی از وبشون ندارم، چشم اگه از طریق دوستان پیدا کردم حتما بهتون اطلاع می دم،ممنون،شب شما هم به خیر

شهاب الدین یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 23:34

سلام عرض میکنم خدمتتون
عیدتون مبارک و همچنین روز دختر خانمای گلتون
باز هم مثل همیشه شعرای بسیار زیبایی رو انتخاب کردین،همینطور عکس ها
راستش ما باز اسباب کشی کردیم رفتیم بیان!
اگه دوست داشتید،قدم سر چشممون بذارید تشریف بیارید
http://shahabandemad.blog.ir

سلام،خیلی متشکر و همچنین عید بر شما و خانواده ی محترم علی الخصوص نرگس جان و فرشته های آسمونیتون مبارک
شما خیلی لطف دارید،خیلی هم خوب در چنین روز مبارکی
چشم حتما باعث افتخاره

بانوووو یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 15:00 http://kajeshisheei.blogsky.com

سلام.زیبا بود.لینک شدید.
روزتون مبارک

سلام عزیزم،ممنونم از لطفتون،شما خیلی وقته که لینک شدید
روزتون هم خیلی مبارک

آبجی صبا :) یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 13:18 http://avayeshaparakha.blogsky.com/

ممنونم آبجی گلــــم

نسیم... یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 08:16 http://nasimesobhezendegi.rozblog.com

سلام بانو روزمیلاد حضرت معصومه و روز دختر مبارک باد

سلام دوست خوبم،ممنون و همچنین بر شما هم مبارک
خیلی خوش اومدین،شما با افتخار لینک شدین

لیلا یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 00:02 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلااااام

واااااااای خیلی خیلی قشنگه دستتون درد نکنه الهه جونم :گل

بابت تبریکتونم بی نهایت سپاسگزارم مواظب خودتون و دخترای گلتونم باشین شبتونم به خیر

سلااااام به لیلا خانوم عزیزم،لطف دارین دوست باوفایم ،دیدتون قشنگه
خواهش می کنم کاری نکردم،شما هم مواظب مهربونیاتون باشین نازنینم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.